Bestellen & levering
Inklapbare content
Wat is de status van mijn bestelling?
Zodra we je bestelling hebben verstuurd sturen we je een verzendbevestiging. In deze bevestiging vind je de track & trace code, hiermee kan je je bestelling volgen. Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Dan zijn we nog druk bezig met je bestelling in te pakken. Bij twijfels hierover mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zorg er wel voor dat je je ordernummer bij de hand hebt, zo kunnen we je het beste verder helpen.
Betaal ik verzendkosten bij mijn bestelling?
Ja, tenzij anders aangegeven.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
U kunt uw bestelling helaas niet wijzigen of annuleren. Om uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken, wordt deze direct na plaatsing in behandeling genomen. Zodra uw bestelling is ontvangen, kunt u deze weer retourneren. Heeft u hier nog vragen over? Neem dan contact op met onze klantenservice.
In welke landen kan ik mijn bestelling ontvangen?
Loa bezorgt alleen op Nederlandse adressen. Voor een andere mogelijkheid, neem contact op met de klantenservice.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
We zijn blij dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst.
We doen ons best om je bestelling binnen 2-3 werkdagen bij je te bezorgen!
Ben je niet thuis? De koerier bezorgt je bestelling dan bij de buren en je krijgt hiervan bericht in je brievenbus. Kunt u uw bestelling niet ontvangen? Dan wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden. Weer een bestelling gemist? Geen probleem, de koerier verzendt je bestelling naar een servicepunt bij jou in de buurt. In de melding staat welk servicepunt dit is. Tenzij anders vermeld.